همه جوره...

من اینجا همه چیز مینویسم دوست جونم

همه جوره...

من اینجا همه چیز مینویسم دوست جونم

پدر دوست دارم...

مرد درحال تمیز کردن اتومبیل تازه خود بود که متوجه شد پسر 4 ساله اش تکه سنگی برداشته و بر وری ماشین خط می اندازد . 


مرد با عصبانیت دست کودک را گرفت و چندین مرتبه ضربات محکمی بر دستان کودک زد بدون اینکه متوجه آچاری که در دستش بود شود 

در بیمارستان کودک به دلیل شکستگی های فراوان انگشتان دست خود را از دست داد . 

وقتی کودک پدرخود را دید با چشمانی آکنده از درد از او پرسید : پدر انگشتان من کی دوباره رشد می کنند ؟ 



مرد بسیار عاجز و ناتوان شده بود و نمی توانست سخنی بگوید ، به سمت ماشین خود بازگشت و شروع کرد به لگد مال کردن ماشین ... 

و با این عمل کل ماشین را از بین برد و ناگهان چشمش به خراشیدگی که کودک ایجاد کرده بود خورد که نوشته بود : 



( دوستت دارم پدر ! ) 



روز بعد مرد خودکشی کرد . 

عصبانیت و عشق محدودیتی ندارند . 

یادمان باشد چیزها برای استفاده کردن هستند و انسان ها برای دوست داشتن . 

مشکل دنیای امروزی این است که انسانها مورد استفاده قرار می گیرند و این درحالی است که چیزها دوست داشته می شوند .

نظرات 4 + ارسال نظر
سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ق.ظ http://box.magicpc.ir

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و لینک وب خود را به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک و در صورت قرار دادن کد لینک باکس در وب خود, لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
box.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

موچه جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
مــسی به من سر زدی
این تعطیلی بیش از حد بلاگفا هم درد سر شده
ایشالا درست میشه همتون به خونه هاتون بر میگردین :d

سعید جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://bighararan.blogsky.com

سلام
میخواستم بگم برای قالب یه سر به اینم بزنNightMelody.Com


آپتم خیلی قشنگ بود
مو به تنم راست شد وقتی این جملش رو خوندم

( دوستت دارم پدر ! )

سعید جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://bighararan.blogsky.com

سلام
بیا کارت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد