همه جوره...

من اینجا همه چیز مینویسم دوست جونم

همه جوره...

من اینجا همه چیز مینویسم دوست جونم

...

سهلام دوست جونای گل خودمHello

خوفید؟خوشید؟

من اومدم بگم که بلاگفا را خدا ازاد کرد امروز ظهر ساعن 2/30 از خواب پا شدم یه راست رفتم سراغ نت که ببینم درست شده یا نه که دیدم دلست شده وایییییییییییی انقده خوشحالیدم ولی یه چیز دیگهgirl_impossible.gif نمیتونی جایی نظر بزاری خو یعنی چه؟؟؟ اه ه ه ه ه ه  ولی از هیچی که بهتره...

حالا یه چیز دیگه دیشب که اون پست رو گذاشتم بعدش دامادمون زنگید بهم گفت که فارسی وان رو رو nilsat و arabsat میتونی بیبینی سرچیدم دیدم اومد خیلی خوشحالیدم امروز با 2 تا از دوستام رفته بودم سینما خیلی حال کردیم  تا همین 1 ساعت پیش بیرون بودیم انقده خندیدیم بعد سینما هم رفتیم با ماشین تابیدیم بعدم که اومدم خونه الانم که دیگه دارم میتایپم  راستی بالاخره تصمیم گرفتم برم کلاس فتوشاپ البته پارسال رفتما یه چند جلسه یه چیزایی هم بلدم ولی خب الان میخوام برم دنبالش کنم خب دیگه من برم...

دوستون دالم دوست جونیا بوووووووووووووووس بای تا های

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

به به !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد